Digitální výuka a její vliv na žáky
Toto téma by se zaměřilo na to, jak se digitální výuka během pandemie COVID-19 projevila na výkonu a motivaci studentů.
(bakalářská i diplomová)
13 000 až
26 000 Kč
Role učitele ve 21. století
Práce by zkoumala, jak se role učitele mění v digitálním věku a jak mohou učitelé zůstat relevantní a účinní ve své roli.
(bakalářská)
12 000 až
20 000 Kč
Emoční inteligence a učení
Toto téma by zkoumalo, jak může emoční inteligence ovlivnit výkon studentů a jak mohou pedagogové rozvíjet emoční inteligenci svých studentů.
(bakalářská i diplomová)
15 000 až
25 000 Kč
Rozvoj emocionální gramotnosti u dětí s poruchami chování
Toto téma by se zaměřilo na strategie a metody pro rozvoj emocionální gramotnosti u dětí s poruchami chování a jak tyto dovednosti ovlivňují jejich sociální interakce a výsledky.
(diplomová)
18 000 až
30 000 Kč
Rozvoj resiliente u dětí v rizikových situacích
Práce by zkoumala, jak sociální pedagogové mohou podporovat rozvoj resilience (odolnosti) u dětí, které se nachází v rizikových situacích.
(bakalářská i diplomová)
16 000 až
28 000 Kč
Faktory kritického myšlení u žáků středních škol
Práce by zkoumala, jaké pedagogické strategie a techniky jsou nejúčinnější pro rozvoj kritického myšlení u studentů a co jejich kritické myšlení ovlivňuje.
(bakalářská i diplomová)
18 000 až
30 000 Kč
Pedagogické strategie pro distanční výuku
Toto téma by se zaměřilo na to, jaké pedagogické strategie
jsou nejefektivnější pro distanční výuku.
(bakalářská)
12 000 až
20 000 Kč
Vliv multitaskingu pozornosti na edukační proces
Zde bychom se zaměřili, jak moderní trendy sociálních sítí ovlivňují vzdělávání žáků a celý edukační proces.
(bakalářská i diplomová)
18 000 až
32 000 Kč
Motivační strategie pro nemotivované žáky
Zde se zaměříme, jak je možné motivovat žáky, kteří nejeví o výuku žádný způsobem a jsou lhostejní.
(bakalářská i diplomová)
15 000 až
30 000Kč
Implementace převrácené třídy a její vliv na výkonnost žáků
Tato práce by mohla zkoumat, jak by mohla být metoda Flipped Classroom (Převrácená třída) implementována ve vyšších ročnících základních škol a jaký má vliv na výkonnost žáků. Metoda Flipped Classroom je pedagogický přístup, kde jsou tradiční prvky výuky (jako je přednášení) posunuty mimo třídu prostřednictvím přednahrávaných videí nebo vyučovacích materiálů, a tím se uvolní čas ve třídě pro interaktivní činnosti a diskuse.
(diplomová)
20 000 až
28 000 Kč
Možnosti zvyšování míry autonomního učení u žáků základních škol
Tato diplomová práce se zaměřuje na průzkum strategií a přístupů
k posilování autonomního učení u žáků základních škol. Autonomní učení, kdy žáci sami řídí svůj proces učení.
(diplomová)