Digitální výuka a její vliv na žáky

Toto téma by se zaměřilo na to, jak se digitální výuka během pandemie COVID-19 projevila na výkonu a motivaci studentů.

(bakalářská i diplomová)

13 000 až
26 000 Kč

Role učitele ve 21. století

Práce by zkoumala, jak se role učitele mění v digitálním věku a jak mohou učitelé zůstat relevantní a účinní ve své roli.

(bakalářská)

12 000 až
20 000 Kč

Emoční inteligence a učení

Toto téma by zkoumalo, jak může emoční inteligence ovlivnit výkon studentů a jak mohou pedagogové rozvíjet emoční inteligenci svých studentů.

(bakalářská i diplomová)

15 000 až
25 000 Kč

Rozvoj emocionální gramotnosti u dětí s poruchami chování

Toto téma by se zaměřilo na strategie a metody pro rozvoj emocionální gramotnosti u dětí s poruchami chování a jak tyto dovednosti ovlivňují jejich sociální interakce a výsledky. 

(diplomová)

18 000 až
30 000 Kč

Rozvoj resiliente u dětí v rizikových situacích

Práce by zkoumala, jak sociální pedagogové mohou podporovat rozvoj resilience (odolnosti) u dětí, které se nachází v rizikových situacích.

(bakalářská i diplomová)

16 000 až
28 000 Kč

Faktory kritického myšlení u žáků středních škol

Práce by zkoumala, jaké pedagogické strategie a techniky jsou nejúčinnější pro rozvoj kritického myšlení u studentů a co jejich kritické myšlení ovlivňuje.

(bakalářská i diplomová)

18 000 až
30 000 Kč

Pedagogické strategie pro distanční výuku

Toto téma by se zaměřilo na to, jaké pedagogické strategie
jsou nejefektivnější pro distanční výuku.

(bakalářská)

12 000 až
20 000 Kč

Vliv multitaskingu pozornosti na edukační proces

Zde bychom se zaměřili, jak moderní trendy sociálních sítí ovlivňují vzdělávání žáků a celý edukační proces.

(bakalářská i diplomová)

18 000 až
32 000 Kč

Motivační strategie pro nemotivované žáky

Zde se zaměříme, jak je možné motivovat žáky, kteří nejeví o výuku žádný způsobem a jsou lhostejní.

(bakalářská i diplomová)

15 000 až
 30 000Kč

Implementace převrácené třídy a její vliv na výkonnost žáků

Tato práce by mohla zkoumat, jak by mohla být metoda Flipped Classroom (Převrácená třída) implementována ve vyšších ročnících základních škol a jaký má vliv na výkonnost žáků. Metoda Flipped Classroom je pedagogický přístup, kde jsou tradiční prvky výuky (jako je přednášení) posunuty mimo třídu prostřednictvím přednahrávaných videí nebo vyučovacích materiálů, a tím se uvolní čas ve třídě pro interaktivní činnosti a diskuse.

(diplomová)

20 000 až
28 000 Kč

Možnosti zvyšování míry autonomního učení u žáků základních škol

Tato diplomová práce se zaměřuje na průzkum strategií a přístupů
k posilování autonomního učení u žáků základních škol. Autonomní učení, kdy žáci sami řídí svůj proces učení.

(diplomová)

20 000 až
28 000 Kč