Jak to u nás chodí?

16.09.2023

Autor: MILAN

Chodí to u nás různě. Záleží na klientovi a také samozřejmě na službě. Jsou klienti, kteří upřednostňují naprostou anonymitu a chtějí komunikovat pouze prostřednictví anonymních mailů. To je úplně v pořádku, dá se to pochopit, protože jde o dost citlivé téma. Rozhodně nemám v plánu někoho přesvědčovat a motivovat k tomu, aby se nebál zavolat nebo sdělit jméno. I prostřednictvím mailu se dá dobře fungovat. Totiž, tři kolegové si tu předáváme "štafetu" v organizačních/komunikačních záležitostech. Takže vždycky je jeden z nás neustále "na mailu" a komunikuje s klienty okamžitě. Takže člověk, který má zrovna "službu", má nastaveno upozornění a odepisuje okamžitě do několika minut. Pokud je zapotřebí jiného kolegy, který buď na tématu zrovna pracuje, nebo je adekvátní ke zpracování nového tématu, ihned proběhne komunikace mezi námi. Jestli si klient přeje komunikovat telefonicky, spojíme jej ihned s dotyčným, který téma bude zpracovávat. Počáteční rozhovor je zdarma. Klient a zpracovatel projdou všechny náležitosti. Je to takhle optimální, protože zpracovatel ví, na co se zeptat, aby měl všechny potřebné informace. 

Typ služby je ale rozhodující ve stylu komunikace. Pokud je dotyčný "v pořádku" s tím, že bude komunikovat s kolegou telefonicky, pak se již baví spolu. Je možné vyměňovat i krátké zprávy přes whatsapp. Pokud potřebuje klient konzultace, domluví se se zpracovatelem na harmonogramu a částce. Pokud ale klient nechce se zpracovatelem komunikovat takto, je možné si konzultace domlouvat přes mail, kde se zvolí nějaká platforma, třeba zoom, meet, skype, ..., a pak se v daný čas oba připojí.

Pokud jde vyloženě o zpracování textové práce, vždy se mailem ptáme, jak by chtěl klient komunikovat, jestli by chtěl také zpracované části vidět a kontrolovat. To vše je možné. Dále je systém obdobný jako u konzultací. Je možné ze zpracovatelem komunikovat, vést krátké hovory. Pokud je zapotřebí nějaké delší konzultace, oba se spolu domluví na čase a platformě. 

Důležité ale je, že pokud opravdu potřebujete, jsme k dispozici skoro pořád. Mailová komunikace a krátké hovory jsou samozřejmě zdarma. Pokud je třeba řešit třeba půl hodiny či hodinu nějaké odborné záležitosti, již se domluvíme na oficiální konzultaci.